LIVRARE

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii, in termen de 1-3 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard. Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi. In cazul in care comanda poate suferi intazieri de livrare, cumparatorul va fi anuntat prin e-mail la adresa mentionata in comanda. Daca termenul de livrare actualizat nu va fi acceptat de catre dvs, comanda va fi anulata.

Livrarea comenzii se face la adresa mentionata in comanda, prin curierat rapid. In cazul in care informatiile furnizate de catre dvs cu privire la livrare sunt incomplete sau incorecte, Artieri nu poate garanta respectarea termenelor de livrare stipulate initial. Daca dvs nu veti corecta informatiile in 24 de ore, pentru stabilirea unui nou termen de livrare, ne rezervam dreptul de a anula comanda.

In cazul in care observati lipsa facturii fiscale, aveti obligatia sa ne notificati absenta acesteia in termen de 24 de ore de la receptionarea coletului prin e-mail la contact@artieri.ro. In caz contrar aceasta va fi considerata furnizata.

Daca coletele prezinta deteriorari vizibile la primire, va recomandam sa refuzati primirea acestora si sa semnalati imediat acest incident prin e-mail la contact@artieri.ro. Orice actiune ulterioara cu privire la aceste aspecte nu va putea fi luata in considerare.

Pentru livrari internationale, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail contact@artieri.ro

Procesul de returnare

Puteti returna sau inlocui produsele achizitonate de pe site-ul Artieri in termen de 14 zile calendaristice. Costurile de transport pentru returnare sau inlocuire vor fi suportate de catre Cumparator.

Conditii de retur:

Completati formularul de retur de pe site pe care il regasiti in sectiunea „Clienti Artieri”. Doar in baza acestuia va vom putea identifica solicitarea de retur.

Starea produselor trebuie sa fie la fel ca la primirea acestora, sa nu fi fost purtate sau sa nu prezinte urme de uzura sau consum;

Produsul trebuie trimis in ambalajul original, impreuna cu toate etichetele si accesoriile aferente si intacte, in starea in care au fost expediate de catre Vanzator (ex: etichetele sa nu fie rupte sau taiate)

Produsele trebuie sa fie insotite de factura de vanzare.

Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.

Cum se procedeaza:

  1. Intrati in sectiunea “Clienti Artieri” si accesati formularul de retur. Aici trebuie sa completati campurile existente cu datele dumneavoastra (e-mail, nume si prenume), informatii despre comanda (numele comenzii, numele produsului, codul produsului – date pe care le regasiti si in factura), motivul returnarii si contul IBAN unde doriti sa va restituim contravaloarea produselor pe care doriti sa le returnati.
  2. Odata ce solicitarea de retur este inregistrata, vei primi un email cu cererea de retur.
  3. Nu uitati sa impachetati produsele impreuna cu factura de vanzare primita. Va rugam sa ambalati produsele asa cum v-ar placea sa le primiti.
  4. Adresa postala pe care va rugam sa o scrieti pe colet: S.C. ARTIERI TESSILI S.R.L., Bld. Ecaterina Teodoroiu, Nr. 407A, Targu Jiu, Gorj.
  5. Dupa primirea coletului si verificarea actelor si produselor, vom trimite produsul dorit sau vom initia rambursarea contravalorii in contul bancar specificat pe formularul de retur, in cel mult 10 de zile lucratoare de la retur.

In cazul in care a fost trimis un produs diferit fata de cel comandat sau cu alte specificatii (marime diferita, culoare diferita etc.), va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un email la adresa contact@artieri.ro. In acest caz, taxele de transport vor fi suportate de noi.